Tiina piti mulle tänään yksityistunnin, muut harjoittelijat olivat jälleen kuka missäkin.
Hiottiin mun ohjaamista ja Karrille oli vauhtia ja eteenmeno harjoituksia. Koira kävi tietenkin haukkumassa ensin kaikki ykköskentän ihmiset, jotka tutustuivat omaan rataansa ja pullisteli siinä tilan jakavan aidan vierellä, tosiaankin, Raimo tuntee kasvattinsa, Karri on täysin kuin Chuck Norris...

Koira meni toisiaankin yllättävän helposti ja oli jopa innostuneen oloinen! Jopa koutsikin kehui kuinka koira on edennyt ja se haluaa mennä eikä jää huuhailemaan esteille kuten ennen, tietenkään sitä ei ollut kukaan kuulemassa! ;)
Tehtiin erilaisia pikkuratoja, osassa mä taas jankkasin ohjaustani ja näitä mun räpylöitä, ihmeellisiä ulokkeita jotka heiluvat milloin missäkin... Lopulta onnistui, kädet pysyivät paikoillaan ja mä en kumartunut maata A-esteen alastulossa. Seuraava haasteeni oli putkesta tultaessa saada koira hyppyesteelle ja siitä eteenlähetyksellä viimeiselle esteelle... Kyllä tuli vinkulelu ahkeraan käyttöön ja taas ne kädet! Varmaan seitsemäs kerta toden sanoi ja mä onnistuin kädenkin kanssa, kun heitin lelun koiralle ja silloin käskin sen menemään eteen... Tiina juhli asiaa heiluttamalla nyrkkiä, jee...! :)
Yksittäisiä keppejä harjoiteltiin ja koira kulkee paremmin ilman painetta toisinsanoen mä kuljen vinkulelun kanssa vieressä antaen tilaa koiran tulla enkä hyöki sen viereen tiiviisti.
Keinukin meni vauhdilla, ilman apuja, kun löydettiin sininen enkelivinkunalle, jolla koiran sai innokkaampiin suorituksiin. Wau, taas menen Anun shoppiin ostoksille!

Välillä istuttiin juoruamassa ja juotiin appelsiinimehua ja nakerrettiin keksejä, harvinaisen leppoisa harjotusilta. Oli oikein mukavaa, vaihteeksi.
Ai joo, meiltä jää tämän vuoden messari väliin, kun venytin ilmottautumista niin pitkälle, etten missään tapauksessa maksa seitsemääkymppiä mokomasta ilosta. Sitten ensi vuonna kokeillaan uudestaan.